نوشته شده توسط : javad

بیشترین درخواست فریت بار (ارسال بار )ازایران به آمریکا (ارسال باربه آمریکا،فریت بار به آمریکا) مربوط به ایالت کالیفرنیا وبیشتربه دوشهر لس آنجلس و سانفرانسیسکو می باشد. 

بطورکلی ورود لوازم شخصی واثاثیه منزل به آمریکا برای مهاجرین ومسافران به آنجا رایگان میباشد بیشتر افرادی که ازایران به آمریکا به صورت طولانی مدت مسافرت میکنند فکر می کنند نمی توانند لوازم واثاثیه شخصی خود رابه آمریکا فریت نمایند. 

در مورد فریت بار به آمریکا مشتریانی زیادی برایشان این سوال پیش می آید که آیا امکان فریت بار مواد غذایی به کشور آمریکا وجود دارد یا خیر؟ 

کشور آمریکا در مورد ارسال مواد غذایی در بار بسیار حساس هستند و ممکن هست بعد از بررسی آنها را دور بریزند . بنابراین ما این توصیه را داریم که تا جایی که امکان دارد از گذاشتن مواد غذایی در بین بار برای ارسال بار به آمریکا خودداری کنند تا مشکلی برای بار آنها پیش نیاید. 

دقت داشته باشید که هر کشور قوانین خاصی برای فریت بار دارد که باید حتما به آنها توجه کامل داشته باشید . نباید عطر و ادکلن یا مواد شیمیایی در بار گذاشته باشد این جز قوانین فریت بار می باشد وبرای همه کشور ها یکسان می باشد. 



:: برچسب‌ها: فریت بار به آمریکا ,
:: بازدید از این مطلب : 278
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 9 دی 1396 | نظرات ()