نوشته شده توسط : javad

مزایای فروش آنلاین خودرو چیست؟

برخی از فروشنده ها زمانی که خودروی خود را می فروشند به این فکر می کنند که آیا باید هزینه ای را برای تبلیغات در روزنامه ها یا مجله های خودرو پرداخت کنند یا آن را در سایت های آنلاین ثبت کنند. مزایای فروش آنلاین شامل کاهش هزینه های فروش، تعداد مشتری های بیشتر، و عدم نیاز به چانه زنی از سوی خریدار می باشد. اگر خریدار نمی خواهد هزینه ذکر شده برای یک خودرو بپردازد می تواند از مناقصه صرف نظر کند.

زمانی که فروشنده قصد فروش خودرویی را دارد باید موارد متعددی نظیر اطلاعات خودرو، نحوه نگارش آگهی و شرایط فروش آنلاین را در نظر بگیرد.

 

مزایای فروش آنلاین خودرو

فروش خودرو به صورت آنلاین دارای مزایای متعددی می باشد. فهرست زیر لیستی از مزایای فروش آنلاین را نشان می دهد:

-         هزینه تبلیغات کمتر می باشد.

-         آگهی در معرض دید افراد بسیاری قرار می گیرد.

-         با استفاده از کلیدواژه های ثبت شده پیدا کردن خودرو برای خریدار آسان تر شده و این بدین معناست که فروشندگان می توانند به راحتی به خریداران خاص دسترسی داشته باشند.

-         فروش آنلاین خودرو برای خریدار و فروشنده استرس کمتری دارد.

-         برای کسانی که به طور مداوم خودروهای خود را می فروشند، قرار دادن آگهی نیازمند زیرساخت تجاری زیادی نمی باشد.

آمادگی های لازم پیش از فروش خودرو به صورت آنلاین

فروشندگان زمانی که خودرویی را به صورت آنلاین می فروشند چند مورد نظیر ثبت خودرو در سایت و ارائه اطلاعات نظیر تصاویر را باید انجام دهند. آنها باید آگهی را مدیریت کرده و شرایط را برای فروش آماده سازند. موارد زیر مراحل فروش خودرو را نشان می دهند:

  1. ثبت آنلاین

یک دو خودرو  12khodro.com دارای فرایند ثبت نام ساده و سریع می باشد. این فرایند بسیار آسان بوده و شامل ارائه اطلاعات تماس می باشد. یک دو خودرو12khodro.com تمام اطلاعات فروشنده را به طور محرمانه در سروری ایمن ذخیره می کند. فروشندگان باید حساب کاربری ایجاد کرده و با استفاده از نام کاربری و رمز عبور وارد سیستم فروش شوند. این امر آنها را قادر به تراکنش ایمن می سازد.

  1. عکس بگیرید

بعد از ثبت نام، فروشنده باید چندین عکس را در آگهی قرار دهد و توصیه می شود دو عکس از داخل خودرو و دو عکس از بدنه خودرو را در وب سایت قرار دهید. تصاویر صفحه کیلومتر و تصاویری از لکه ها یا سایر ایرادات موجود نیز باید در وب سایت قرار داده شوند. برای ایجاد اطمینان به دلیل اینکه خریداران نمی توانند خودرو را از نزدیک مشاهده کنند، بهتر است که عکس های متعددی از خودرو گرفته و آنها را در آگهی قرار دهید. عکس ها منجر به ایجاد حس اطمینان از خودرو می گردند. به خاطر داشته باشید که تصاویر باید ایرادات خودرو را نیز نشان دهند تا خریدار بتواند تصمیم گیری مناسبی در مورد خودرو داشته باشد. در حین عکاسی فروشندگان باید خودرو را در محیط پرنوری قرار داده و خودرو باید تمام فریم عکس را پر کند. از دور عکاسی نکنید.

  1. قیمت عادلانه ای را برای خودروی خود تعیین کنید.

قبل از فروش، فروشنده باید در مورد قیمت خودرو با استفاده از بررسی سایر آگهی ها برای خودروهای مشابه تحقیق کند. فروشندگان می توانند از آگهی های موجود در روزنامه نیز برای قیمت گذاری خودروی خود کمک بگیرند.

  1. ایجاد آگهی در سه مرحله

اکنون فروشنده فرصت فروش خودروی خود را در آگهی عادی یا مزایده دارد. بعد از تصمیم گیری در مورد فروش، فرد باید توضیحات خودرو در در گام اول در آگهی قرار دهد که این توضیحات شامل برند، مدل، سال و وضعیت خودرو و سایر اطلاعاتی می باشد که می توانند در تصمیم گیری خریدار کمک کنند. فروشنده باید قیمت قابل قبولی را بر اساس تحقیقات پیشین تعیین کند.

در گام دوم، فروشنده می تواند خودرو و شرایط آن را به زبان خود بیان کرده و می تواند همچنین امکانات خودرو را نیز ذکر کند.

سومین گام، آپلود 5 عکس از خودرو می باشد که پیشتر گرفته شده اند.

توجه: بعد از قرار دادن آگهی در وب سایت یک دو خودرو 12khodro.com، مدیران سایت آگهی را بررسی کرده و در صورتی که آگهی مغایرتی با قوانین وب سایت نداشته باشد آن را در وب سایت درج می کنند.

در ساعات اولیه، آگهی فقط برای کاربران خاص وب سایت یک دو خودرو 12khodro.com قابل نمایش خواهد بود که افراد و تاجران حرفه ای خودرو می باشند. بعد از گذشت یک ساعت، تمام کاربران و بازدیدکنندگان از وب سایت یک دو خودرو 12khodro.com می توانند خودروی شما را مشاهده کرده و با شما تماس بگیرند. هیچ محدودیتی در تعداد نمایش آگهی وجود ندارد.

  1. مدیریت آگهی

بعد از مشاهده شدن آگهی توسط افراد، فروشنده ها باید تماس های خریداران و سوالات آنها را پاسخ دهند. فروشندگان همچنین می توانند بعد از درج آگهی نیز اطلاعات آگهی را تغییر دهند. فهرست زیر نحوه مدیریت بهینه آگهی را نشان می دهد.

مشارکت

با مشارکت با خریداران علاقمند به آگهی، فروشندگان می توانند از طریق ایمیل یا تلفن با یکدیگر در ارتباط بوده و خرید و فروش موفقیت آمیزی را انجام دهند. راستگویی و پاسخگو بودن به سوالات خریداران می تواند اعتماد خریدار را جلب کند. توجه نمایید که آدرس ایمیل و شماره تماس درج شده صحیح باشند. ایمیل خود را به طور روزانه چک کرده و به سوالات افراد در مورد خودرو پاسخ دهید. فروشندگانی که سوالاتی را از خریداران دارند نیز نباید در پرسیدن سوالات خود تامل کنند.

اصلاح قیمت

اگر آگهی با تماس تلفنی یا بازدید مناسبی مواجه نشد، فروشندگان می توانند قیمت را تغییر دهند. زمانی که تخفیفی را برای خودرو تعیین می کنید، زمان باقی مانده از آگهی و اینکه آیا آگهی در معرض دید افراد قرار گرفته است را نیز بررسی نمایید.

چگونه از یک دو خودرو 12khodro.com استفاده کنیم

یک دو خودرو  12khodro.com  روشی را برای خریداران و فروشندگان خودرو به منظور خرید و فروش آسان ارائه می دهد. فرایند ثبت نام آنلاین در یک دو خودرو 12khodro.com پیشتر توضیح داده شدند.یک دو خودرو 12khodro.com همچنین ابزارهایی را برای کمک به موفق تر بودن فروش با قرار دادن آگهی در معرض افراد خاص برای فروشندگان ارائه می دهد و همچنین افراد می توانند بعد از درج آگهی نیز اطلاعات خودرو را در وب سایت یک دو خودرو 12khodro.com  تغییر دهند.

بیمه خودرو

کاربران می توانند از مرکز بیمه یک دو خودرو 12khodro.com نیز بهره مند شوند که آنها را قادر به ارتباط با شرکت های بیمه ساخته و افراد می توانند از تخفیف بیمه و سایر خدمات بهره مند شوند.

 

به خاطر داشته باشید که قبل از فروش خودرو در یک دو خودرو 12khodro.com در مورد اطلاعات لازم برای درج آگهی، نحوه ارتباط با خریداران و نحوه مدیریت مسائل بعد از فروش اطلاعاتی کسب نمایید. این امر منجر به بهره مندی از بیشترین مزایای فروش آنلاین می گردد.



:: برچسب‌ها: خرید خودرو , خرید وفروش خودرو ,
:: بازدید از این مطلب : 284
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 آذر 1394 | نظرات ()